2015年2月11日 星期三

群獅賀歲慶羊年

刚刚走咗去City Super買芝士、順便影翻幾幅相增加吓新年气紛啦!
而家新年对我嚟講實在冇乜大意義!
之前係間西餐館食咗個超值的午餐、未食過咁juicy的黑毛豬、好似係紐西蘭貨、百零蚊個餐好抵嘞。

8 則留言:

  1. 時代廣場已開始裝扮,而新年也在不知不覺中來了,對我…一樣感不到有何意義!這真的不同往日,那些年緊張得要買備全副新衣啊……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我身在其中亦毫無气紛、何况你这異鄉人呢。

      刪除
  2. 回覆
    1. 都唔点解又唔係好貴、但竟然得两枱客!其實每次搭車經過都想試、聽講最正係食羊架、可惜我唔食得羊吖。

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係幾正....d麵包都好食....叫van gogh凡高....佢話出名食羊架添...普通午餐七八十蚊....我今日le個叫行政午餐就157加一

      刪除
  4. 百零蚊個餐好多嘢食呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以好抵.....如果散叫就貴好多呀.....焗雞肶薯蓉那餐都二佰幾啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...