2015年2月1日 星期日

過客。。。。

近年同朋友曾討論这問題、亦不停反覆思量le两個字的真正意思。。。。原來任何人都只不過>過客<而巳。。。誰都一樣、誰不是誰。
上天派我們到这世界上、各人都有一定的任務、在過程中大家有机會偶遇对方、當完成後便要離開、所以亦不必悲傷、惦念、因為就算父母、至愛、甚至仇人、當大家的任務完成後就必需離去、什麽恩愛情仇都會隨風回歸大自然、又何必計較呢、正如佛家中的一句。。。本來無一物、又何惹麈埃!
所以我們必需放下執着、笑看人生。
嘻!我又突然記得小時候每當派成績表時考得差時、我總為自己解釋。。。没有最尾又何來第一名呢?。。。。現在諗番起我當年我都明这道理(其實為自己開脱的歪理就真)。。。哈哈哈!

6 則留言:

  1. 我細個時好懵閉閉,大過咗又都係好戇居,所以我不懂得參透,沒能解脫怎樣才能活在當下,可能因為我越來越多嘢放不低,唉!

    回覆刪除
  2. 就因為你幸福囉....点會有這感覺呢....我都係le十多年的体驗得番嚟嫁.....如果唔係咁自我理解又边會係le到識到你班朋友呢,...可能我早就做咗青山院友啦....哈哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸福係冇一定標準,而我…就係仍有貪念所以才放不低!
      幸福?於我來說,單身或許會比現時來得好些。

      刪除
    2. 嘻...人就是如此的...聽過隔離飯香未呀?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...