2015年2月8日 星期日

西京燒銀雪魚

今日做工那裡点咗味西京燒銀雪魚、我當然唔執輸自己醃番两塊自己放工歎吓啦。
唔買都唔知原來咁貴、我两片都成百幾蚊、好彩唔成日食啫。
西京燒醃料
日式白麵豉/味淋/清酒/日式萬字醬油
將魚醃過夜。。。可放焗爐或用non-sitck pan煎至焦焦地、跟白飯。

4 則留言:

  1. 銀雪魚肉質好滑,但本身冇乜味

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我平時係日本舖食多...妹仔大過主人....淨係白麵豉都成四十蚊盒....唔計其他醃料....又唔想同人家添太多調味....唯有自己添....所以自己都要食吓咋

      刪除
  2. 好多年前銀雪魚已經好貴。
    那時也很流行,雖然有些食肆做得好好吃,但亦有一些做得不好,未吃就聞到好腥,而且仲唔彈口,可能都是「過期急凍」貨罷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果新鮮應該唔腥...佢肉本身係腍同滑....我個人就喜歡食游水魚多点...我買的分別係加拿大同美國貨...好貴...幾片都成百幾蚊

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...