2015年2月6日 星期五

迷你糯米雞

近來少咗整糯米雞、因為自己骨有事、而且又難消化、為咗份工今日實習吓、不過都唔知人地吼唔吼嫁!

11 則留言:

  1. 我哋嘅糯米鸡係一碗碗嘅,点心店有得卖,配料有一至兩旧鸡肉,苳菇,腊肠。妳做呢个我哋叫荷叶饭~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀...荷葉飯我地都有,不過荷葉飯包白米,珍珠糯米雞包糯米,,有大隻同細隻,荷葉飯就冇汁

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都啱,不過而家唔敢食......怕骨痛

      刪除
    2. 我次次食一定唔掂...醫生都咁話嫁

      刪除
  3. 糯米雞我愛呀 , 不過懶得自己整

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講....妹仔大過主人....如果唔係為份工都費事,咁多工序...又唔知佢地啱唔啱食!

      刪除
  4. 糯米真係唔適宜食咁多

    回覆刪除
  5. 你份工月薪定日薪呀?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...