2015年2月3日 星期二

有机雞

話時話我還是喜歡平時食開街市的黄油冰鮮雞、噚日見買開有机莱又學人訂咗隻聽講冇杭生素的走地雞、重要今日特登再出去攞添!講真亞婆冇牙点食d走地雞啫、重硬過我條命、又貴、百五蚊呀、不過人一世、物一世、叫做試過囉!
我用個煲放竹笪在底、铺上薑葱、放三湯匙紹酒、同三湯匙水(當然隻雞用盐擦過、雞肚放薑葱紹酒)平時我用电飯煲按两次就OK、但用这煲唔識跳制、我煮咗半小時啦、之後斬件、淋上葱花、煮番d汁再淋面就搅掂。

8 則留言:

  1. 睇到都覺得好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是d骨超硬唔啱我地d老人家呢!

      刪除
  2. 走地雞係好硬架,不過如果有雞味就抵番啦!

    回覆刪除
  3. 我哋啲走地雞好正㗎,冇你講得咁硬,兩斤多(香港斤)的要NZ$25咁上下,最近仲賣到斷市呢,但我知應該不是有機的。
    而我就寧願買超市西人的粟米走地冰鮮雞,不差,肉軟汁多也很有雞味呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家乜鬼都話有机.....d泥冇机種乜都冇机啦....我至鈡意做白老鼠啦....哈哈

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...