2015年2月27日 星期五

光波爐焗蛋撻

自從個焗爐壞咗後成半年未焗過嘢、嚿年手痕痕買咗個光波爐、又刚好太忙没有開張、噚晚想試吓做西式蛋撻、可惜暫時重掌握到個熱度、希望短期内有進步啦。
我今次係用咗Christine's receipt的方法。等成功咗再post番個食譜啦。

6 則留言:

  1. 等妳嘅食谱⋯
    仲有,光波炉要买几多个litre至可以焗到成只鸡?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買的時候都唔知係光波爐、成世做人都烏 sir sir!

      刪除
  2. 我未用過光波爐,唔知好唔好?
    因怕太大阻地方,所以冇想過買。
    等食你的出爐蛋撻呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實個size細過焗爐我至買咋、我而家冇乜地方擺焗爐、以為係另類焗爐至買、鬼知撞板啫。成世人都懵吓懵吓。

      刪除
    2. 隻光波雞真正,皮脆肉滑,個爐真系好阻地方,
      我系朋友吾要送

      刪除
    3. 朋友對我講用光波做肉好正....但麵包曲奇之類就麻麻....反正買錯咗都要用啦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...