2015年2月6日 星期五

防流感湯

之前有朋友教我煲咗le個湯、聽講話可預防流感、哈哈。。。。唔理得唔得、我而家星期煲一次嚟飲、素食者免肉當水飲。
蘆根(好似係蘆韋草的根、乾貨嚟)
馬蹄
有泥紅蘿蔔
我用肉眼(因為冇油)
煲约2至2.5小時
加少少盐、亦可免

8 則留言:

  1. 我聽人話竹庶茅根紅蘿蔔馬蹄水都有效架!

    回覆刪除
  2. 中國人就有這許多食療土方,而你飲完感覺點呢?

    回覆刪除
  3. 煲多幾碗\(^o^)/YES!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩人份量1/2両盧根加馬蹄肉8至10両加紅蘿蔔(有泥)...我用豬扒肉因為冇油

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...