2015年2月9日 星期一

孤獨老人團年餐

嘻!今日開始唔駛返工、等我提早自己團年先、自從亞媽腦退化後、團年这两個字对我嚟講巳經好陌生。。。。講真、做咗幾十年人、有乜好嘢未食過吖(雖然自己並不富有、但自小跟住亞媽食好穿好亦好感恩咯)
今日用罐韓國鮑魚捞碟米粉食、雖然唔溏心、勝在係亁鮑、囗感点都好過鮮鮑嘅。
婆婆係到預祝各位網友羊年個個行大運、病魔遠離你(妳)!

13 則留言:

  1. 咁正…我唔会介意食孤独餐
    我都祝妳身体健康!

    回覆刪除
  2. 好正!大家都要身體健康!

    回覆刪除
  3. 靚姐,自從我亞媽去了老人院(最近仲轉咗個幾遠嘅地方,揸車要成十個多小時,只因是近我大姐住的城市),而個女又在外,我想我同你差不了多少,對團年來說已可以說是沒有和陌生了……
    我也祝你身體健康,身強力壯,疾病離身!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁.....我地都一把年紀...有錢冇錢都冇所謂...健康一定唔可以冇....我都祝你合家身体健康

      刪除
  4. 回覆
    1. 食咩都唔緊要,過年最緊要自己開心嘛~
      祝新一年要咩有咩))))^^

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝...大家咁話啦...最重要身体健康....妳同黄生日日笑呵呵

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...