2015年2月16日 星期一

團年飯

今日終於回復正常、亞媽回歸佢間屋、雖然細咗、總算回歸老巢、又順道拜祭吓老豆、簡單地食餐團年飯!
莱單有白切雞、燒肉、筍虾炆腩肉、鱆魚蓮藕湯、生莱、粉絲蒜茸蒸龍躉腩。感恩!珍惜每餐團年飯啦。

12 則留言:

  1. 靚姐,首先恭喜你母女團聚,再來祝你乙未羊年啟泰,一家平安喜樂,萬事如意,食得走得……
    我今年的團年飯是到我妹家吃(與全部三個妹子在一起),她要我做發財就手……
    其實炆豬手就炆得多,但加埋發菜就未試過?我想請教你一下,發菜要怎樣預備,用水浸幾耐(我上次浸來煲雞腳花生湯,要洗好多次至乾浄)?同時浸洗後要幾時至放落豬手度呢?而冬菰又是否同豬手一齊炆才稔?先謝為敬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪講指教、我地大家分享心得就真、我平時做法係先浸發莱、用生油洗下、再冲水、d污物可清、炆好豬手才落炆多一陣、炆好就唔好蓋上蓋、否则會太腍唔好食、我平時係咁做的。

      刪除
    2. 謝謝你呀,我剛剛炆好咗,全間屋一陣南乳味!
      以前我唔知發菜有咁多泥同沙,咁我諗呢啲都應該係正貨啩……
      哈哈哈,可能又會係劣貨都未定?

      刪除
    3. 嗯....乜你用南乳炆發菜嘅?...而家大陸唔比採發菜...好多假嘢就真!

      刪除
  2. 趕得及過年前回歸, 祝一切順順利利!

    回覆刪除
  3. 返新屋過年,舒服哂囉!

    回覆刪除
  4. 契姐…祝妳同妈妈新年快乐,身体健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝妳羊年合家身体健康....日日笑呵呵

      刪除
  5. 一家人, 一齊食飯係最窩心啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...我亞媽八十八啦.....食得一年得一年吧

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...