2015年1月31日 星期六

開心晏仔

今日留响屋企執吓屋兼休息吓!為咗唔待薄自己、一於食好d!……亞婆金:每天愛自己多一点!
買咗两塊鹿兒島黑豚肉豬扒、首先用蒜塩醃吓佢、两边搽少許麵粉再煎熟、煮番d日式三宝(鰹魚汁/日式清酒/味淋)汁淋上面、跟白飯同烚椰莱、咁又一餐開心晏仔嘞。

8 則留言:

  1. 簡直歎世界啦o(≧v≦)o~~好棒

    回覆刪除
    回覆
    1. 做人如果連自己都唔善待不如死咗去!

      刪除
  2. 靚姐講得啱!應該每天愛自己多一些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁!有d朋友大把錢、就··算对自己都超孤寒、唔駛唔食、留番比d後人爭餐懵!最衰死咗又唔彈得番起身喎!

      刪除
  3. 哈哈,我諗我還未去到咁「愛自己多一些」時候……
    我想問,百多元的豬扒有點樣好食法,我真係好想試下!
    靚姐,我咁講你千祈唔好誤會呀,我是沒有其它意思的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈....你重有好多人愛又点會明呢......今時今日我係【孤獨老人】兼閒人一名....重唔懂得這道理就真係白行一遍(在這世上)咯!....越貴越簡單卦....因為想食清楚d肉質的味而且總算試過吖....我無本事成日食嫁....正如靚女又何需化裝的道理一樣....嘻...又講歪理添

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...