2015年1月5日 星期一

病後的正式午餐

滿以為病咗咁多日冇正式食過飯的我、今天特登買咗條平時至愛的游水魚一定會好好胃囗。。。。点知?原來一樣食唔落!唉!唔通???

12 則留言:

  1. 靚姐,都好多日啦,冇事咪好咯,我都唔知點安慰你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒嚟探吓我就得啦...巳經比我好大支恃咯

      刪除
  2. 食咗咁多药,係會冇乜胃口嘅,唔使擔心,好快就冇事咖!

    回覆刪除
  3. 靚婆婆,我病咗3日都未食過一餐正常餐呀!嗚嗚!

    回覆刪除
  4. 小心身體呀! 天氣時凍時熱, 好易病! 新年快樂, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝嚟探我呀...大家都要身体健康!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...