2015年1月30日 星期五

青出於藍

我細佬的賓賓曾經拜我為師(廿幾年前)!哈哈、但後來佢地移民後返咗家鄉、而家回流又再返嚟做過、大大話話都好耐冇食過佢煮的嘢咯、今晚見放工無嘢做順便行落去黐餐啦。。。。点知原來要付出代價添!就係仆街囉。。。唉!希望下星期返到工吧!

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 好彩去到細佬到立刻搽去瘀靈...今月朝瞓醒好d...有心!

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我而家行【慢】咗好多嘞...有心!

      刪除
  3. 留喺屋企唔好返工啦,隻腳好緊要㗎!
    你返乜工?義工?

    回覆刪除
    回覆
    1. 亞差唔知【亞媽係女人】咩....鬼叫自己條命生得唔正喎...我都想歎世界....唉!我而家寄工作於娛樂又有錢交租...但拎太重實在有d力不從心咯.....後生時太過唔珍惜自己的【身体】...自己攞嚟衰!

      刪除
  4. 耐不耐就一次,妳到算堅持到底,好體育精神😄我今日去返工😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 你d返工係娛樂,但我d返工係娛樂之餘揾錢交租呀.......咪講我住....你都係飲少d...痛風發作行唔到個袋大把【銀紙】都死啦....叫你照我個方法用生木瓜煲水嚟冲綠茶飲又唔聽!

      刪除
  5. 做乜打我格仔?著曬衫咖喎 :)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...