2015年1月21日 星期三

球會午餐

朋友請食晏、今日去深水灣高球會、等婆婆又做吓上等人先!多謝晒。

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 應該唔太平、高級會所有番咁上下、至在聚吓舊、我地d老嘢買少見少啦!唔見吓容乜易變成我亞媽咁就大鑊嘞

      刪除
  2. 靚姐,你啲朋友咁高貴(有高球會籍),我諗你都唔差得太多啦,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈.....我d朋友好多都係富户(我除外)....如果我咁有米就唔駛幫人煮飯啦....我跟衫尾咋.....唉!

      刪除
  3. 論身家可能靚婆婆未必如你的朋友般「上等」,論做人態度、開心生活,你絕對係上等人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝咁讚我、只不過人老咗、放下好多、活在當下係我而家的生活態度!心中富有就是吧。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...