2015年1月10日 星期六

芋虾夾

最近有親戚係大陸做咗一批芋虾夾、我幫佢買咗两個、全部人手做、物料係銅的、十分實用、之前係上海街找了很久都找不到!今年新年可大派用埸啦。

16 則留言:

  1. 好叻呀,咁都比您買到,我用两個罩籬仔咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都好似妳咁咋....後尾個親戚特登上大陸做咗成幾佰個...拎落嚟賣....我同佢買咗两個囉

      刪除
  2. 請問可否問你親戚讓2, 3 個給我?

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過都唔平喎....我幫佢買的两個都要500蚊......因為佢話要用銅所以貴d喎

      刪除
  3. OK 無問題. 但想問係咪好重?

    回覆刪除
  4. OK, can you help buy 2. thanks.

    回覆刪除
  5. May I have your email address or can I leave a private message here?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...