2015年1月14日 星期三

移民。。。。路茫茫

近日好多人都重提起两個字(移民)、回望八九年亦曾經有個这念头、但这念头只係一閃即逝。因為曾經在外國住過幾年的我。。。。始終覺得龍床不及狗竇、而且在外边做三等公民。。。總覺有寄人籬下之感覺。对於我这心無大志之人嚟講還是对这生於斯、長於斯、最終亦會死於斯。。。。香港。
相信有部位早巳移民之人、就算心存後悔、奈何早年巳變賣家園、回流亦無望!現今世界各地亦正值多事之秋、所謂心安立命、見仁見志啦。

8 則留言:

  1. 好似以前有句咁嘅話:等冇咁亂時我會返嚟㗎。
    好多人就係咁就一世,呢個唔知係唔係我呢?

    回覆刪除
  2. 嘻....you are not the only one........我以前有個同學都講過...等我d仔女畢業就返嚟.....but....佢又再次移咗去.....天家啫....唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 人生實在有太多不如意之事,唯有常存感恩之心吧,活在當下!

      刪除
  3. 我老公話有錢就唔駛走~佢話有錢的話喺香港生活係好好~
    可惜我冇錢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,有冇錢我都覺得自己的地方係最好,尤其是我地d鈡意食的人,可能我唔有錢,係外國点會有新鮮嘢食吖,只不過住就点都冇外國咁大(除非....係好...好....有錢啦)

      刪除
  4. 我等移民都等咗好多年啦↖(^ω^)↗

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...