2015年1月25日 星期日

再見十九年!

原來早幾日我移咗民的表妹突然由加拿大返咗嚟渡假!十分意外。。。。。所以今日特登為佢搅咗餐大龍鳳、借用好朋友的地方煮餐嘢比佢歎吓啦。雖然唔係什麽好嘢、始終一份心意、因為就算我有多十九年命、睇怕都冇本事再煮咯!同時亦順道幫我的宝貝貓貓狗。。。。麈歸麈、土歸土、作一了段、再無牽掛。

10 則留言:

  1. 好耐都冇食過呢啲忘年菜了, 正!
    並再看到靚姐你那麼好的臉色, 真替你高興呀......

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你冇聽過....回光返照咩......but anyway我現在學會活在當下....那怕明天呢?好多嘢原來唔係想就得....算啦....做人做咗咁耐....化咯.....而且咁多年冇見都有机會再見到....巳經好感恩!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好普通咋、不過心意一番又至在聚吓舊!

      刪除
  3. 靚婆婆妳好叻呀~我隻曲架仔死咗就7年了我未肯放手還留在家中安放真的好不捨呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係近日覺得身体麻麻、而且我得一個人、有乜事死鬼咗、佢地d灰比人當垃圾扔、不如自己安排好先啦。我唔捨得都冇辦法!

      刪除
  4. 回覆
    1. 唉!人生重有幾多個十九年吖!遲多幾年老退化想煮都唔得啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...