2015年1月22日 星期四

香蒜帶子炒飯+金銀莱鴨腎湯

今日去完电脚、行過果欄有個老闆介紹我買咗盒紐西蘭車厘子返嚟比亞媽食、個個都買塔斯車厘子、但老闆話紐西蘭的抵食好多喎。
所以今晚我炒咗碗冷飯再跟碗金銀莱鴨腎湯!不過。。。。。原來煲一碗湯都唔易嫁。

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 我個煲好細...菜同料多....煲完得一碗咋

      刪除
  2. 紐西蘭車喱子好吃嗎?
    我只知道南島出的會比較好食, 因為多數是出口....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買le盒係Auckland....唔知边喎....280蚊4磅幾

      刪除
    2. 好少聽到Auckland(係最大的商業城市)有車喱子,現時當造,那當然有平有貴,平嗰啲(十蚊左右1kg) 梗係唔好食,最起碼都要20蚊至食得下,有時十多元的都OK啦!

      刪除
  3. 一見到碗湯就流口水,睇見到知道好好飲。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...