2015年1月19日 星期一

再戰咖喱魚旦

自從九龍城那檔潮州魚旦執咗笠、我都好耐冇整我的皇牌咖喱魚旦咯、聽人介紹鴨脷洲有間叫波記的魚旦、所以順道走去買一斤番嚟試吓!
咖喱汁
印度咖喱粉/甜醬/沙嗲皇(之前介紹過的)
另外乾葱茸/雞湯/老抽/糖/盐/生粉水
炸魚旦一定要飛吓水才用、之後隔去水份、用油先爆乾葱茸、咖喱汁、回鑊魚旦、贊酒、湯、煮约十多分钟、最後加入老抽、調味、生粉水就可上碟。
最后加多碗魚餃米湯粉!但始終食唔番山窿謝記的味道、因為食到的魚皮餃還未食到謝記的囗感同味道。

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁妳就走宝啦,由細食到老....冇失拖....反而近年佢d魚旦就一般

      刪除
  2. 以前香港仔有檔好出名嘅魚蛋,但聽講好似都執咗,所以我話你真叻,連捐窿捐隙嘅謝記美味王都俾你搵到,而且仲咁記得,好嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我叻....係咁啱我自細住响香港仔....以前小學生時代真係係山窿嫁....三毫子一碗.....唉.....時間的飛逝.....當年的【飛女】都變亞婆啦......後期我覺得用咗机器唧魚旦都唔好食...但佢的魚皮餃暫時(我個人認為)重未有好食過佢囉!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...