2015年1月16日 星期五

發莱蚝士豬骨粥

噚日係翠園食完le個粥、今日照煲一次、我用豬軟骨、好好味、希望今次唔好比人話唔環保、其實而家边有真發莱吖!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 朋友改咗個名叫【發財好事足】喎.....又幾好聽呢....嘻嘻!

      刪除
  2. 我屋企仲收埋好多塵年發菜,全喺哂冰櫃裏面,聽我姐說大大話話都有二、三十年收藏,而家唔知食唔食得?
    你話冇真發菜,咁係唔係我朋友話用粟米鬚代替來假冒?

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼知咩....大陸乜都假....栗米鬚還好.....什麽毛就死得添.....我用水云代替咋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...