2015年1月20日 星期二

日式三宝煎魚扒

見完牙醫今晚唔敢食得咁雜、係铜锣湾買片三文魚扒用我的至愛。。。。日式三宝煎咗佢、跟d椰莱同白飯就算啦!感恩。

6 則留言:

  1. 為到我呢便10蚊塊,都幾貴喎!
    唔怕失禮,我只揀超平的時候才買,嘻嘻…臉紅了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我同你点同呢?.....你要養老婆同女.....而且le幾年我深深体會到係只有食才自己享受到...其他如鏡花水月.....當自己在這世界消失時亦帶不去.....唔同食物....入咗肚....消化完又可以再試過.....我最討厭有d人大把錢又唔駛....日日攞d錢出嚟數....又話留比d仔女.....唓....老咗唔死又一樣比人放入老人院....至多放低個賓姐睇吓你囉....不過我都係知道得太遲!

      刪除
    2. 你講到我有啲驚咯……掉你入老人院!
      雖然我冇錢攞出來數,但都要為將來打算吖,有時有錢又愁,冇錢仲更愁,都係你至睇得開!

      刪除
    3. 咁你又唔駛驚.....是乎你細時点教佢啫.....當日你如何對你的父母....身教係好重要囉.....我反正孤家一人.....始終都係.....哈哈.....梅姐首歌.....【孤身走我路】

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...