2015年1月18日 星期日

白汁雞皇飯

我從來都唔食超市米、一來大包一個人要食好耐、我鈡意食雜貨舖的米、可惜而家小商户買少見少、全完冇生存的空間。
噚日係北角近天后站比我揾到重生存緊的雜貨舖、於是嗱嗱臨買咗三斤絲苗白米、好有飯味。所以今朝煮碟白汁雞皇飯食吓先!
材料
雞肶一隻去骨去皮切粗粒
其他配料。。。甜紅椒同洋葱切粒
做法
先用少少油炒香雞粒同配料、加入牛油同麵粉、边推边分别加入鮮奶同雞湯、直至滑身成白汁後、加入塩、熄火加入少少蛋黄同鮮忌廉、再淋在白飯上、一碟巧巧味的白汁雞皇飯出場嘞。

8 則留言:

  1. 靚姐,我沒騙你,你這樣做法已接近正宗,可以講同外面吃的幾可一樣,甚至還好些呢!唯一同外面不同是你沒有下白菌片。
    我也最喜歡吃雞皇飯的。

    回覆刪除
  2. 唉吔,,,,,,死火.....我一路煮一路諗好似欠咗一樣....其實我雪柜有嫁.....真老套呀.....多謝提醒我呀....嘻嘻

    回覆刪除
  3. 我呢树d 杂货铺都係买少见少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 城市越發達.....小市民的生存空間就越細....就正如資訊越發達....人与人之間反而越見疏離!

      刪除
  4. 我呢度無辦法, 一定係大包米!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係外國冇計啦....但香港而家d小舖都買少見少...食得一時得一時咋

      刪除
  5. 一包米~我大約都食2個月~~我就慣咗去超市買呢~

    回覆刪除
  6. 當妳食過雜貨舖那些....包妳一試難忘

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...