2015年10月19日 星期一

明太子帶子炒飯

死人印尼妹又同我玩嘢!好呀、同我鬥真係未死過、一於唔比妳出街、連買餸我都買埋、就等妳做看更、淨係对住亞媽、睇吓边個死囉、le幾年自由慣、自出自入無王管、突然變坐監咁都幾係嫁。叫佢東、佢就西。。。。所以今日買咗魚腸等佢洗餐都好嫁!
我焗咗边盐焗雞比亞媽做lunch、自己就炒咗碟明太子炒飯食、晏d煲咗清補凉糖水比亞媽下午茶。

2 則留言:

  1. 你阿媽同阿印妹都好歎,真的難為了你啊…嗚嗚嗚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超....條八婆自從我斷佢財路....對我恨之入骨啦...全部都唔食我d嘢啦....我亞媽懵成成...中晒佢d降....話之佢

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...