2015年10月6日 星期二

今日我主場

亞媽今日去馮堯敬做物理治療、我又做主場、舊工人陪診、新的唔啱亞媽囗味、所以我買定、煮两個餸、不過印姐硬係唔多like。。。。。第一、冇街落、第二冇斧头打、第三唔啱佢口味、我煮當然認為啱亞媽食、比佢話事咗五六年、而家收回、等佢死下囉、否则佢就莊閒不分。
我煮的两個餸係虾膠釀茄子同椰汁香芋炆雞。

13 則留言:

  1. 靚姐,你主場,咁再俾多三粒骰你打喇!
    而佢哋唔識欣賞你的廚藝,咁我唔客氣食埋個份。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係咩!咁妳食啦、反正佢地都唔吼。。。。

      刪除
  3. 嘩!好正呀!流晒口水添!你亞媽有口福。
    有咁好餸仲唔吼?印姐真係吾識食。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...