2015年10月24日 星期六

咖喱雞烏冬

好耐冇食咖喱雞、今日買咗半边雞比亞媽、拎起一半自己做咖喱。唔想跟飯、試吓今次跟烏冬。。。。。
咖喱雞
咖喱酱、le款馬來咖喱超好味、我食咗好多年、乜都唔駛加、煮好若喜歡加少許椰汁便可。

7 則留言:

  1. 咖哩我老公好like~我就怕煮完廚房一陣味~好少整呢~

    回覆刪除
  2. 好友♦・゚☼早晨&午安*☁`☀快樂星期六嚟
    - ҈ -•*¨¤今天我有些精神出門買鎹菜喇Ѽ◇。゚
    大家天天發放正能量 ೋ✱ 將愛心互送哦
    齊齊窩心錫錫又快樂抱抱享受幸福開心人生喔
    ╔════ ೋ•*¨ღೋ♦ ════╗
    ❀█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█❀
    ✿█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_✿
    ╚════ ೋ♦•*¨ღೋ ════╝
    ¸„ø¤♪♩º°¨ʚïɞ♡*¨`*❣♥¸„ø♬♫¤º°¨ƸӜƷ

    回覆刪除
  3. 咖哩係我地一家至愛!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...