2015年10月2日 星期五

太后又出巡

自從上星期pickup番睇住佢、今日又同佢去洗头兼食晏、唉!而家d食物真係又貴又不知所謂。。。。。
70年代巳開業之南北樓、而家貴到飛起兼難食、葱爆牛肉(老過我)、虾仁炒飯(d飯腍到冇牙都食到)、而好少少的窩巴(d汁又酸、虾又冇味)。。。。重要六百幾埋單、簡直黐線、如果自己煮两百都唔駛。。。。之後太后又要染髮、又要下午茶、是但啦、佢都係用番自己的錢、我只係掌柜啫。

13 則留言:

  1. 佢鍾意就冇所謂啦,冇心情扮靚都唔錯.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢矇查查、染完、食完、一陣都唔記得啦。

      刪除
  2. 靚姐,老人家使幾多咪由得佢咯,好似早幾年我媽用喺臉部的精華素都唔平㗎,90元一樽得六十粒膠囊(伊莉沙伯雅頓),而我妹子就話咁大年紀用乜都冇用,只買廿零蚊一樽的保濕去皺膏,雖然都係有牌子,但我媽就係好唔高興,不過又真係嘅,佢用90蚊一樽嗰啲,每日用三、四粒咁多,哈哈,所以她特別喜歡到我處住,因為我好放縱佢㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係嫁、幾十年佢都食好、用好、係佢老公縱成佢咁、而家佢都係駛番自己錢、雖然佢食少少就唔食、都冇法喎。

      刪除
  3. 回覆
    1. 一路都是顺佢意啦、但現在好多嘢都懵成成就要規定佢啫。

      刪除
  4. 用錢買到開心,就好了。

    回覆刪除
  5. 順老人家既心意就啱架勒。你話果間名牌食肆又貴又唔好食,梗係啦,你係入廚高手,自己煮梗係唔使咁多錢啦,人家係人弓做生意嘛,唔收得貴點顯得出上等和富貴呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果係好食的話都唔介意佢貴吖、唔好食就唔得囉、連支樽裝可樂都夠胆死收30蚊至服咗佢呀。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...