2015年10月24日 星期六

凉伴篙笋

唉!亞媽個腦退化又嚴重咗、淨今朝巳打咗over十次以上电話比我(其實原本係揾我細佬的、我叫印姐將电話轉比我)!之唔係又是同一個問题。。。。。明天年初一、要封利是囉。我拎完錢同利是比佢睇、唔駛十分鈡又做同一動作、咁搅法遲早自己都變埋腦退化咯。。。。唉!
閒話少說。。。。做番碟冷盤比佢食先!
陳醋、糖、水、麻油、蒜茸
篙笋去皮、切片、用凍滚水洗淨隔去水份、雪凍、食時才加入汁捞

7 則留言:

  1. 唉,我奶奶咪一樣,吩咐我話佢有3條牛2隻豬,叫我賣咗佢,唔係會俾老虎食咗喎!日日講幾十次,我就要要搵3條牛2隻豬返屋企俾佢架啦! @@"

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳都好吖!佢就入住護老院、我諗我入住都未到佢呀。。。。。

      刪除
  2. 回覆
    1. 好難講...佢得番一边肺....每年冬天我最驚呀

      刪除
  3. 你好好~自己湊你媽~我唸我哋會送入老人院~邊得閒咁日日湊呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 同一道理....妳亞B都係自己揍....始終假手於人唔得....而且當年亞婆都係自己睇...就因為曾經放手比工人幾年.....亞媽至攪到斷咗個大脾骨....而且諗深層相對的日子巳不多....盡力而巳!

      刪除
  4. 入利是都易攪,佢入你拆日日都有得玩

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...