2016年7月1日 星期五

芋圓椰汁雪燕

近來fb上載大熱的桃膠同雪燕、個人囗味偏愛雪燕、除了因為囗感勁似真燕窩之外、其中另一原因係標榜植物的骨膠原。

今次我學人整芋圓(蕃薯、芋头加木薯粉搓成的)、加入雪燕同椰汁、又成另一特色糖水呀。




6 則留言:

  1. 我突然想到,有D無良商人可能會溝落真燕窩到買比人,賺更多

    回覆刪除
    回覆
    1. 这世界乜人都有、有都唔出奇!

      刪除
    2. 这世界乜人都有、有都唔出奇!

      刪除
  2. 我很喜愛芋圓這類QQ小吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我有間小店、一定日日有新款嘢食。

      刪除
    2. 如果我有間小店、一定日日有新款嘢食。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...