2016年7月12日 星期二

心中的樂土

近幾年係我人生中最坎坷的歲月(目前為止)!

但心中還有盼望。。。。深信一天還生存。。。。心中的太陽同樂土始終會出現的。

12 則留言:

  1. 我仍有信念,希望終有日能中六合彩。
    不貪心,哈哈…幾十萬也算了!
    剛過的星期六,四千萬的彩金有三人共分,但我也不會羨慕。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人只要有希望、亦是我一路以來撐住的信念。

      刪除
  2. 回覆
    1. 希望在人間係我現在抱住做人的宗旨。

      刪除
    2. 希望在人間係我現在抱住做人的宗旨。

      刪除
  3. 我成世人沒牽掛,最放吾低係阿媽,我留條命黎照顧佢,因家中三壯男吾會代我交院費,我找埋卡数(瓜老襯)佢真係苦,佢二十三歲守寡養大我,我吾可以行先佢一步

    回覆刪除
    回覆
    1. le個亦是我的心願、佢只得我一個、其他兄弟姊妹不是佢的、而且無理由(好似打波咁、臨門一脚趺低)、但有時太大心理壓力真想瓜先過佢。。。。當逃避!但点咒自己都死唔去、唔通自殺咩?

      刪除
    2. le個亦是我的心願、佢只得我一個、其他兄弟姊妹不是佢的、而且無理由(好似打波咁、臨門一脚趺低)、但有時太大心理壓力真想瓜先過佢。。。。當逃避!但点咒自己都死唔去、唔通自殺咩?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...