2016年7月17日 星期日

(趙)完唱

Le三個字睇嚟有d粗俗、但含意又好到题、本身形容某些人同某某人交往後、分手後同周边的人說三道四。

点解我會用这三個字來做今次的標題呢?原因係我早前去某處試工、本來啱唔啱冇所謂、就算拍拖都唔一定結婚啦、但區區為了幾百蚊人工拖足成個星期、唔知係主人本身的問题定職員hea住做嘢、甩甩漏漏、不知所謂。

本來幾百蚊对於我地d窮人係重要、但都不致冇飯開、我個人係好講原則、就算以前自己炒賓賓、(我都有個花名曾經叫七日鮮)、炒人絕不手軟、但一定會清清楚楚補足晒。今次的教訓又令我大開眼界、以後一定要先小人、後君子。

所以决定今天都做個。。。。(做)完唱的人。因為實在顶唔顺、不吐不快!


近年我巳盡量克制自己、採取人不犯我、我不犯人、你走你的路、我走我的獨木橋、一旦踏到我的底線、一定撐到底。

(網絡圖片)

21 則留言:

  1. 【人不犯我、我不犯人】這句話...心心在生活上,,,也是提醒自己的做人宗旨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做人的宗旨素來都是、但而家改咗少少、若有人犯我必双倍奉還。。。。絕不留手。

      刪除
    2. 我做人的宗旨素來都是、但而家改咗少少、若有人犯我必双倍奉還。。。。絕不留手。

      刪除
    3. 嗯!睇來靚婆婆同心心性格有點相似.......【若有人犯我必雙倍奉還,,,絕不留手!】.......心心也會的!

      刪除
  2. 靚姐,我知有些做老闆好蠱惑,用人先要試工,第一可以壓價,之後就諸多挑剔令到個工人劈炮唔做,到時或可以連人工慳返(因為有好多人會覺得唔好意思),又如果嗰工人追出糧,就拖你一段時間又話你呢樣嗰樣,左扣又扣象徵性給回些少,所以我話呢啲老闆係人渣,

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜今時今日的靚婆婆巳非往日的亞蒙、不再受人魚肉、有恩同有仇都必報。

      刪除
    2. 可惜今時今日的靚婆婆巳非往日的亞蒙、不再受人魚肉、有恩同有仇都必報。

      刪除
  3. 越有錢D人越睇重錢呀,專搵人著數就係呢D人喇!

    回覆刪除
  4. 我而家成日提醒身边的friend、咪踏到我d死穴都防線、否则我一定令佢地冇好日子過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似講好絕咁,到時驚你會手軟,哈哈...

      刪除
  5. 我都係架,若有人犯我,我必以牙還牙,雙倍奉還!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前蝕底咗唔出声……而家吾再比人虾。

      刪除
    2. 以前蝕底咗唔出声……而家吾再比人虾。

      刪除
  6. 而家有些公司試工要一個月,然後試用又三個月,完全搵打工仔着數㗎!

    回覆刪除
  7. 而家有些公司試工要一個月,然後試用又三個月,完全搵打工仔着數㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 越有錢越搵人笨、最唔钟意这類人

      刪除
    2. 越有錢越搵人笨、最唔钟意这類人

      刪除
  8. 靚婆婆有自己做人原則,支持。唔好比無良老板蝦得就蝦。

    回覆刪除
  9. 靚婆婆有自己做人原則,支持。唔好比無良老板蝦得就蝦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...