2016年7月25日 星期一

太后的生日(農曆六月廿二)

自從去年太后跌斷隻脚後、停咗維持咗十幾年的生日party、今年亦没有人幫佢慶祝生日、我le個唉吔女只好同佢出街食飯慶祝吓啦、不過佢而家乜都唔知、莫講生日、就算我突然瓜咗佢都唔知。

唉。。。。有時見到佢的情形都不知是喜還是悲。对於佢就像個活死人、身边的人就好無奈、我曾經講過。。。。愛在清醒時。点都好、我表妹曾对我講、妳怎樣也可叫声媽咪、但我想叫都没有这机會了、这句話大大的提醒咗我、無論她現在變得如何、机會還是有的、一旦不再存在於世上時、後悔亦來不及、個人發覺而家的人只會花時間在他們自己的家庭上、似乎忘記对於自己的家庭和子女還有漫漫的長路、但年邁的父母還有多少的日子呢?(可能有人會講、妳没有自己的家庭就講那麽輕鬆)。。。。这我不否認!但絕对唔認同視為借囗囉。

所以我現在所珍惜的。。。。。係餘下和母親相聚的日子。。。。Happy birthday to my mother!

21 則留言:

  1. Happy birthday to太后!你睇佢笑得幾開心。

    回覆刪除
  2. 太后知唔知、認唔認得人、記唔記得生日,旁邊的人都無辦法,總之在太后有生之年,靚婆婆都努力令佢安樂、愉快,就對得住佢、對得住自己。

    回覆刪除
  3. 佢應該知你同佢慶祝,祝伯母生日快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 知鬼!不過唔會同佢計較得咁多。

      刪除
    2. 知鬼!不過唔會同佢計較得咁多。

      刪除
  4. 佢應該知你同佢慶祝,祝伯母生日快樂

    回覆刪除
  5. 先祝太后生日快樂,身體健康,食得瞓得!
    看到你屋企,好骨子呀!

    回覆刪除
  6. 祝太后生日快樂,身體健康!

    回覆刪除
  7. 太后笑得好甜呢!祝太后生日快樂,身體安康!
    照顧腦退化的老人家是非常不容易,越是愛,就越是累……

    回覆刪除
    回覆
    1. 累係累、但想到日子巳不多、一定會堅持落去的。。。。多谢祝福!

      刪除
    2. 累係累、但想到日子巳不多、一定會堅持落去的。。。。多谢祝福!

      刪除
  8. 補祝太后生日快樂。其實太后是知道的也很開心,不過唔講

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...