2016年7月10日 星期日

陪太后食飯之。。。。下集篇

下午特登過九龍買太后的至愛。。。牛筋、之後去埋果欄買火龍果、睇吓又幫唔幫到佢去厕所啦!

如果今晚唔監場。。。。佢一定唔會食d火龍果嫁。

餐單係。。。。


椒絲腐乳生莱

炸荳腐炆茄子雞

牛筋(適香園)

火龍果




8 則留言:

  1. 太后郁得少,腸不蠕動,就已經係容易去唔到廁所,再唔食番D有益腸道和利大便的食物,就更難有大便。老牛明白靚姐辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!可惜有d人只會講老人家大部份如此、但可曾体會我日对夜对住的心情呢?而且不是而家至咁固執呢、真係有点筋皮力盡呀、对住佢係無所適從!好彩有这平台比我發洩吓啫。

      刪除
    2. 唉!可惜有d人只會講老人家大部份如此、但可曾体會我日对夜对住的心情呢?而且不是而家至咁固執呢、真係有点筋皮力盡呀、对住佢係無所適從!好彩有这平台比我發洩吓啫。

      刪除
  2. 甘好味既红肉火龍果,伯母都吾食,甘熱天氣你仲要過海買,辛苦哂

    回覆刪除
  3. 唉、如果肯就範就有乜所謂吖、勸到牙血都出埋至肯食两小塊、再講落去就發老皮、以前外婆同父親都唔係咁、有時諗唔通真係想死鬼咗去避佢、但回想一吓唔忍都忍咗成三十年、唔想做。。。。臨尾香咩!

    回覆刪除
  4. 去藥房問下,買樽糖漿畀太后試啦,我見醫生都有開喱D畀長者通便架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日買咗啦!試吓佢肯唔肯飲囉、好難請。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...