2016年7月30日 星期六

天地之過客

近日唔知係唔係去得多大酒店、又啟發我另一思維、其實我地每一個人、有錢人也好、冇錢人亦一樣、同樣地只不過是天地的過客!

今晚又去送别先父的另一位生得最似佢的弟弟、望住睡在冰冷的床上、竟然同父親一模一樣、突然有種感覺。。。。他們在另一個空間會否重逢呢?

放眼望過去、認識的人越來越少、不認識的人越來越多、有些人只會在紅白二事才會見一面、分分鈡在街上撞見亦說不出名字來、同自己兒時每逢節日濟濟一堂早不復見、是世界令人之關係疏離定人性之改變呢?

同樣地深感有些人行將就木、但对金錢之執着、不捨、難以理解。。。。唔通還未明白到。。。。。萬般帶不走、唯有業隨身!


(網上圖片)

16 則留言:

  1. 我們只是過客,最後什麼也帶不走

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜還有很多人重未清楚这身份!

      刪除
    2. 可惜還有很多人重未清楚这身份!

      刪除
  2. 知道有人寧願吾要二仟二佰蚊,都吾想比政府知悉自己户口有幾多積蓄,因留條後路比自己,如要政府D津貼,自己積蓄要比晒後生,二仟二佰蚊夠交租定交冷氣,火某.氣費

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個friend為咗申請老人屋、將百幾萬放在媳婦到、而家屋就攞到。。。。但那些錢還未攞番、唔知叫抵定唔抵呢?

      刪除
    2. 我有個friend為咗申請老人屋、將百幾萬放在媳婦到、而家屋就攞到。。。。但那些錢還未攞番、唔知叫抵定唔抵呢?

      刪除
    3. 吓!放落新抱度;我奶奶毛都沒條.

      刪除
    4. 甘你朋友有没女兒,?點解D
      鷄蛋要放晒落一個藍呢?依家一鑊繞起點算,長命D都吾知點算!!!

      刪除
  3. 說的甚是,不論窮富人都只是天地過客,金錢名利生不帶來死不帶走,無論如何執著、如何捨不得,到走時無得留。點都要去閻王處報到,執著乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近有位長輩走咗、生前好慳、但又好多錢、無兒無女、在世時成日講le個那個找着數、嚇到我都唔敢煮嘢佢食、費事以為想黏佢金糠、唉!倒头來两脚一伸又係乜都帶唔走、真無謂。

      刪除
    2. 最近有位長輩走咗、生前好慳、但又好多錢、無兒無女、在世時成日講le個那個找着數、嚇到我都唔敢煮嘢佢食、費事以為想黏佢金糠、唉!倒头來两脚一伸又係乜都帶唔走、真無謂。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...