2016年7月24日 星期日

泰式生莱包

今朝做碟泰式生菜包!

醃料有泰式醃料、魚露、糖、老抽、

配料有蒜茸、指天椒、干葱、九層塔







8 則留言:

  1. 你同我剛剛相反,你可以吃很多辛辣或熱氣的食物,雖然只吃很少,而我可吃多…但就不能吃到那麼多以上的美食!
    你的生菜包整得好有水準啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你又錯、煮嘢係我enjoy過程、但煮完最多試一囗、近年真的少食。。。。人老咗係細食好多。

      刪除
    2. 你又錯、煮嘢係我enjoy過程、但煮完最多試一囗、近年真的少食。。。。人老咗係細食好多。

      刪除
  2. 加上泰式香料,這個生菜包更加香濃惹味,爽口好食。

    回覆刪除
  3. 我都有整呢個,但會煮好時,加些新鮮青檸汁。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...