2017年12月12日 星期二

12.12.2017的午餐

由今天開始不post 嘢上Facebook,因為發覺近來脸書多咗閒雜人,故此不再post上去啦。

今天的午餐有。。。。

咖喱雞
粉絲節瓜
燉黨参北旗牛展湯比太后
叉燒,蛋,芫茜葱炒飯

19 則留言:

  1. 其實網絡越發逹就越容易被無聊人或心術不正的人入侵.................所以心心在平台上會有自己的底線.................除非心心在自己的羣組聯繫才會較為寬鬆!😊😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩婆婆係窮鬼,以為識多個朋友,險墮入個呃人網友,好彩立刻删除,所以而家只留番d識咗幾年众上的網友。

      刪除
  2. 靚婆婆好貼心服待..............太后好幸福呀!☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry!心心打錯字...應該係個(服侍)字........................😅

      刪除
  3. 當我諗到相見的日子不多,辛苦d都要继續做落去,因為姐姐只係工人,始終信唔過。(尤其是佢的認知能力巳大不如前)

    回覆刪除
  4. 我覺得網絡就一定有無聊人,小心些吧!
    若有懷疑就唯有不答理,總不成斬腳趾避沙蟲喇…

    回覆刪除
    回覆
    1. 反正我寫blog的習慣,fb可以答吓like 吓就算。

      刪除
    2. 反正我寫blog的習慣,fb可以答吓like 吓就算。

      刪除
  5. Facebook太速食,我都係用來放吓相就算.

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家Facebook 越来越雜,睇吓同like 吓就OK。

      刪除
  6. 其實你想寫自己嘢,可以set只俾朋友都得

    回覆刪除
  7. 保障自己的私隱
    永遠都是上策
    網上如是
    現實也一樣

    回覆刪除
  8. 唉。。。。我個人太過冇机心,成世註定比人呃,不過老咗算醒少少嘞。

    回覆刪除
  9. 我完全冇上Facebook,剩係寫卜,雖然依家冇乜人睇,冇所謂,我目的只等自己整野食容易D搵返食譜出黎啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏。。。。妳都知我有時分享吓太后之点滴同鬧吓人,fb太雜,费事麻烦啦。

      刪除
  10. 今天看到有網友發表的,借來想給你打下氣…
    網路上什麼人都有,
    如果在乎就會經常生氣,
    那麼就輸了,
    什麼都不在乎的人才變得無敵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時po太多私人嘢唔係咁好,但我又不吐不快。。。。雖然係blog都係任人睇。。。。減少一d得一d啦。我只係唔post嘢,但唔代表我唔上fb啫。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...