2017年12月17日 星期日

白汁松露芝士焗意粉

買咗松露芝士,先來客焗意粉。

材料

扁意粉
蘑菇,煙肉粒
松露芝士白
。。。。。。。。
白汁(麵粉,牛油,雞湯,鲜奶,慢火煮成白汁)再推入
松露芝士(刨碎)適量

做法

扁意粉用水煮约六至七分钟,隔水後捞入少許粟米油候用。

牛油炒香蘑菇及煙肉粒,放入意粉,炒片刻,加入松露芝士白汁捞勻後,放焗盒後再灑上松露芝士碎焗至微焦便享用。

5 則留言:

  1. 咁啱前日我先煮了個白汁扁意粉,不過就冇你咁高級,用的材料簡單,燈籠椒,番茄、洋蔥粒,及冰鮮吞拿魚柳(煎七成熟並用刀面壓碎)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大鄉里未食過松露芝士,玩吓啫。嘻嘻!

      刪除
  2. 牛油係好香,不過都係唔好食咁多 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝提点,你若睇得我的blog 多,會知道我只enjoy煮而少食,同樣地我相信你喜歡拍景多過拍自己卦。。。。。哈哈。我每次幫人煮完飯自己連飯都食唔落添!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...