2017年12月23日 星期六

小雪人

今年係电視學到的,不過咁麻烦的小食,都係唔多啱我这類粗枝大葉人。

玩一年咁多啦。。。。哈哈!

12 則留言:

  1. 謝謝分享,好可愛呀!
    祝聖誕快樂,日日開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣赏,我都祝妳聖誕及新年快樂。

      刪除
  2. 回覆
    1. 只可遠觀,近睇驚嚇親你噃。嘻嘻!

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻。。。。學吓人做聖誕小食,,只可遠觀不可近睇,似我囉。。。

      刪除
  4. 哈哈,我同你一樣,食得就算 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. Merry Christmas to you and your family ! 😁

      刪除
  5. 都幾靚喎。
    我係懶人,一定唔攪咁多嘢

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...