2017年12月24日 星期日

港式炸醬+担担麵

我今日又靠估,試吓做港式炸醬麵。。。。加入四川担担麵做麵底。。。

今次我用腩肉切粗粒,加入蒜茸,乾葱,辣醬,茄汁,老抽,糖,水,慢火煮成的炸醬汁。。。。之後配合担担麵。。。一於來一客fusion的港式配四川担担麵。

9 則留言:

  1. 腩肉太多脂肪,不宜多吃哦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我本想用柳梅做的,可惜去到街市太夜,賣晒,我的性格又急,所以用咗腩肉,但放心,我只影相,冇食到,益咗白老鼠咋。。。。哈哈!😂

      刪除
  2. 我在街邊只吃過一次, 所以都唔知港式係乜嘢味道, 記得有落青豆粒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前响云吞麵舖食的炸醬麵,聽講係咁上下做法,但昨晚太夜賣晒柳梅,至用腩肉代替咋。

      刪除
  3. 靚婆婆
    一局祝妳
    聖誕快樂
    身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝你呀。。。祝你同心心快樂每一天!😍💑👫

      刪除
  4. 只是不宜多吃,不是不能吃。偶爾吃少少無大礙,幾十歲人仲怕乜。祝靚婆婆健康快樂。

    回覆刪除
  5. 謝謝你的関心,祝你和女兒及孫兒有個愉快的新年。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...