2017年12月21日 星期四

2017之冬至晚餐

而家就算冇人同太后做節,可以的話我都會叫亞嬸來陪佢食,因為食得一餐得一餐啦。

今日我只係对太后講叫亞嬸來陪佢吃飯,没有講做冬,费事佢又要我拜神啦。

反正間屋遲早都唔會再拜神,自己都一把年紀,唔做。。。。体力都唔掂嘞,做咗咁多年都要停吓來。

今晚食。。。。

栗子煲清補涼

客家炆魚仲

罐头蚝皇鮑魚冬菇發菜金蚝

白切雞

6 則留言:

  1. 我好耐冇煲清補凉湯,好味啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我近來成日煲,發覺煲龍骨至正。

      刪除
  2. 我今天原本吃牛扒,後來諗到做冬就改了炆冬菇應下節了!
    冬至快樂,祝你和太后身體健康,心情就似你煮的東西咁好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,近日又發癫,食完安眠药幾粒钟唔肯制,又要起身又要食嘢(但睇到佢係攰)咁好危險,搅到而家我連同朋友飯敍都可免就免,嘅然拍心口就要堅恃,唉。。。。遲早我死先。

      刪除
  3. 好豐富,睇到都流口水,我都一向冇拜神,現代人唔駛咁迷信 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇計啦,我家自細就拜神拜到大,自外婆(85年死後)就輪到我做,一做就三十幾年,只係近年我家太后腦退化嚴重咗,(加上自己身体大不如前)呃得就呃,冇做就話做咗,正如你所講,人若習惯咗,變成一種習惯,冇選擇,所以我幾咁羡慕海鷗的自由吧。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...