2017年12月9日 星期六

炆青島乾鮑

上星期係街市買咗包青島乾鮑,雖然細細地,發起都唔差,一包有十四隻,只是280,同近日大熱的平價即食罐头鮑差不多大細,我見價錢都合理,又試吓炆嚟比太后食,話晒都係乾鮑啦。

我今次只用雞殼同雞脚煲腍,最後用蚝同老抽教色水咋。而且煲的時候重有碗好正的鮑魚雞湯飲呢!

8 則留言:

  1. 吃鮑魚,太后啲牙好嗎?
    又,我每次吃鮑魚,吃完覺得個胃唔多舒服,除非係扣得好腍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要片薄才比佢食,驚消化唔到。

      刪除
  2. 抵食喎!不過炆乾鮑要好花時間和心機呢,太后真幸福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜佢而家冇晒d真牙食唔到,以後只可食罐头的鮑魚嘞。

      刪除
  3. 鮑魚顏色炆得好靚呀!😊

    回覆刪除
  4. 最近電腦有點問題,好耐冇來探靚婆婆嘞。欣賞你的靚製作,睇到流曬口水添,有得睇又食唔到,好慘。祝靚婆婆健康快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,謝謝來探我,我都係只煮唔敢食嫁,驚消化唔到呀。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...