2017年12月8日 星期五

腦退化先兆?

近日發覺記性越嚟越差,精神彷彿,心不在焉,晚上又常失眠,昨天無lala 又以為遗失銀包同身份証,搅到又要去警局備案,又上網预约補领身份証。。。。。最终竟然係洗衣机上面的某個位置找到。。。。。唉。。。。完全冇晒記憶点解會放在那裡。

以前我買到新衫係唔會立刻穿着的。。。。而家都係咪嘞。。。。。容乜易明早起身望吓個鏡。。。會問吓这是乜水嚟嫁?哈哈哈。。。。曾經穿過,起碼從不穿過啦。

15 則留言:

  1. 唔好鬧我…我突然咁諗唔知會唔著住件衫瞓咗,等第二朝起身至知呢!

    回覆刪除
  2. 我諗暫時重未去到咁差住嘅。。。。嘻嘻。

    回覆刪除
  3. 靚婆婆的樣子好有貴氣呢!☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈。。。咪比我外表呃到妳呀。

      刪除
  4. 心心從靚婆婆寫的網誌...................看得出靚婆婆的頭腦仍然充滿活力呢!☕️😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻。。。。大不如前喇。。。。成日記得好耐以前嘅嘢,但昨天嘅就唔記得嘞。

      刪除
  5. 回覆
    1. 而家对得太后多,都有多少似佢嫁。

      刪除
  6. 遺失銀包同身份証
    仲記得要去警局備案
    又記得可以上網預約補領
    靚婆婆咁精明
    叻過好多九+後嘅年青人呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉。。。日日对住個腦退化嘅太后,一定要常常提点着自己咪步佢後塵,唔想第日。。。。膝头抹眼淚呢!唯有學得精明d囉。

      刪除
  7. 睇下靚姐個靚樣:美麗又精神,識得擔心自己會腦退化,就証明沒有腦退化啦!咁你個身份証點呀?搵返都要作廢補領嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩未登記到補领啫。。。只到警局銷案,瘀到痺。

      刪除
  8. 老牛看過一個博客文章話︰不要等到某個特定日子才做某事,買了衫就要著,想到做就做,想約朋友就約,想出行就馬上行動。因為今日唔知聽日事,今日應該做的事做左,就開心同安心,唔好留下遺憾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我後生時每逢買新衫後總是收收埋埋,由正價去到減價都唔着,而家老咗一買就着,可能驚冇乜机會卦。。。。嘻嘻。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...