2020年2月18日 星期二

剩餘物資(節瓜、冬菇、云耳炒龍躉肉)

之前曾買過一塊近龍躉翅边的肉、上次用蒜茸蒸咗一半、剩低的另一半放在冰格、今朝拎出來煮埋佢嚟食、有網友問我点解個雪柜咁多「宝物」?我笑笑口回答因為每次龍躉肉起碼都要買半至十兩、但我只得一個人、所以每次我都會分两次吃、其實自己食量唔多、現在更奉行少食多餐、往往比人的感覺係好似好富貴咁啫🤣🤣🤣我只係偶然為之、而且食对我嚟講係永遠放在「第一位」😋😋😋


5 則留言:

  1. 其實街市都好多嘢賣,只係大家都怕出去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我少出街的原因不是冇嘢賣、只係想慳d用口罩啫.

      刪除
  2. 買龍躉肉半斤得一小片,往往切大咗變九両十両。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、通常一切就点都要10两、而且一般起碼都10蚊/両、我間中至食吓咋、有時會平d買龍躉骨煲湯

      刪除
  3. 你做得啱。好多「寶物」藏在雪櫃,有需要時找出來就有得用(食)。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...