2020年2月19日 星期三

薯仔洋葱炆玻璃肉

昨晚食個一人餐、今次用碟头型式、改用兜兜上、有朋友問我什麼是玻璃肉?(其實只是豬肉的其中一個部位、好似在豬脾之間、帶有肥瘦兩層、食起來爽脆)😋

我今次切片用洋蔥絲、薯仔切片、用蚝油


糖、老抽加水煮到汁液收乾就是!

6 則留言:

  1. 遲下疫情結束,要你煮返餐俾我食下,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉、le個疫情真係唔簡單、日期都唔知要等幾耐?我巳沒有搭公車有很久了!

      刪除
  2. 我都鍾意買玻璃肉,通常用來蒸梅菜,好吃啊!

    回覆刪除
  3. 鄰居師奶要返工,所以只是「一人前」?

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般嚟講平時只共食一餐、佢要返工的

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...