2020年2月3日 星期一

茄子蒸排骨+豬油捞飯

就算有工人駛又如何?從來煮果個都係我、点都好過d人到咗『中年』至學做人同學煮飯吧🤷


請不要「惹怒我」、現在的我不再做駝鳥😠



6 則留言:

  1. 餵,你文不對題喎🤣🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈、我係承接上一篇鬧人的文章、加埋今天的午餐、双管齊下啫🤣

      刪除
  2. 細個時有豬油撈飯已經好好。但而家唔敢咁放肆了,不敢吸入太多脂肪。

    回覆刪除
  3. 而家疫情嚴重、食咗至算

    回覆刪除
  4. 豬油撈飯正呀!我鍾意呀!我自己炸豬油,香噴噴!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...