2020年2月22日 星期六

宵夜精選

Le輪就算唔失眠都晚晚奉信咗『木蝨教』、即是瞓一個钟又醒一次、醒完可能要等成個钟才可再入睡、一句到尾睡眠質素差得很、加上可能一早食晚飯的原故、所以往往到咗半夜就肚餓、所以炒定碟宵夜以防太肚餓睡不到(不過只是偶然一次、自十多年前開始我巳戒掉「食宵夜」这壞習慣)👇


4 則留言:

  1. 七彩炒米粉正呀!肚餓就要食,一把年紀要少食多餐,不要執著戒咗宵夜,戒咗零食這些過去咗的規條。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般嚟講我過咗(晚上八點)就不吃東西、最多食片麵包或者两三塊餅干、因太飽反而睡不好、我通常晚上六点就吃飯、但有時是早到五点就吃、咁大約半夜就多數肚餓、而家我都奉行少吃多餐的習慣!

      刪除
  2. 食宵夜恐怕是一個習慣,或者說是「心癮」,有的人晚晚都食宵夜才心安。我老牛只在去旅行、成團人跟住導遊特意找食宵夜時才食,平時在家從來不食宵夜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青時因太后每晚都有吃宵夜的習慣、所以跟隨她的陋習、但自十多年前巳戒去这習慣

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...