2020年2月8日 星期六

齊齊開餐(Feb.8.2020)

今天同隔離師奶一齊開餐、我負責煮、佢出料、我地一人一份、十分安全!

一則題外話:

近日香港搶口罩之餘、又開始搶厕紙、真係人都癫、好衰唔衰这幾天個肚不停「肚疴」、所以今早我都加入「黐線」行列、搶番一條看吓門口先、冇口罩至多唔出街啫、冇厕纸唔通唔去厕所咩🤣🤣🤣





4 則留言:

  1. 好在我哋住新界,習慣咗特價就買定日常用品,所以唔使同人搶。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我重有半條厕纸嫁、怎知这两天肚瀉、今朝見百佳有番貨、所以至儲定多一條啫😂

      刪除
  2. 而家手機資訊好多謠傳,人通常都有「羊群心理」;而今市民已是驚弓之鳥,極度脆弱,所以乜都信、乜都搶購,有如銀行擠提。

    回覆刪除
    回覆
    1. 基本上香港人的心態本身就乜都搶餐懵、就算平時打風咁、往往買到成雪柜餸、唉、唔通八号風球打成個礼拜咩、加上現在個政府冇晒信用、講的嘢根本無人信、唯有信手机囉、不過大部人現在都失晒理智、冇机會深思边樣真、边樣假、若果我唔係这幾天肚疴、我都唔會買多一條厕紙啦!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...