2020年2月4日 星期二

Tuna FIsh 意粉

通常同樣的食物我不喜歡同一日食的(雖然係衰格咗少少)、無法啦、鬼叫亞媽蹤慣我咩(人地咁話嘅)!费事網友又話我唔貼题😂

👇請繼續向下看

昨晚見冇乜存貨、只好摷吓有什麼可煮、最終比我發現有罐Tuna Fish係柜桶底.......於是乎就煮咗碟快速意粉、聽聞洋葱可殺菌、所以特別加多d落去炒😅

冇什麼特别的方法嚟煮、只係將洋蔥用少量牛油爆香、加入意粉同 🐟、再加少少上湯煮一陣、熄火後灑入黑椒碎就是😋😋😋

6 則留言:

  1. 呢個方法我都試過,用沙甸魚煮都一樣好味。

    回覆刪除
  2. 洋葱切的時候會刺激眼睛,但食的時候好好食。

    回覆刪除
  3. 靚姐好煮意!餐餐有食神!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食对而家的我係第一位、「民以食為先」、其他都不重要😋😋😋

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...