2020年9月1日 星期二

我的下午茶

今早又做了方包 作為明天的早餐、用了一片試吓學人做『西多士』、平時甚少吃这種高糖份的東西、加上現在有咗糖尿病添、不過還想試吓自己的手勢、放胆一試、效果都唔錯、不過这將會是我的第一次同最后一次😛


6 則留言:

  1. 如果有糖尿病,真的要忌食
    但自己做的一定俾街製的健康,一次半次讓自己開心下

    回覆刪除
    回覆
    1. 西多士怎會健康吖,都係做吓還心願啫

      刪除
  2. 老牛的一位舊同事說,有糖尿真係「冇啖好食」,要戒口戒得好清,所以高糖食物只可偶一為之。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我朋友個老公有糖尿十幾年,一路戒得好清,比着我就唔得嘞,要我戒得清就真係「生不如死」

      刪除
  3. 係冇乜益,不過耐唔耐都要放縱吓,否則人生太淡而無味 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我本身都有同感,不過西多士就從來都不是我杯茶,今次做只想测試吓自己能否做得到好似街賣的一樣咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...