2020年9月8日 星期二

出院了

住咗一晚,照咗CT,confirm咗真係有石在膀肛,現在先用药試排走,但最终都要我做膀肛鏡,暫訂十一月(真係超级驚)!
不過最驚人是驗到尿液中有蟲蛋(而这種蟲只會在埃及或非洲才有)莫講我從未去過这两個國家,基本上我連新机場都未去過啦,我好有理由相信是搅錯別人的尿液吧。

醫生又講这隻蟲是會導致「膀肛癌」咁又点到我唔做膀肛鏡檢查呢?現在唯有希望那排走结石的药無効而要做手術,那時可以全身麻醉一齊做埋膀肛鏡檢查,咁就不用咁驚。

4 則留言:

  1. 希望真的攪錯別人的尿,我都唔信無端端有蟲蛋起尿中

    回覆刪除
  2. 真係冇理由有蟲卵在尿液中,疫情這麼耐邊度都冇去啦,點解會有不在香港有的蟲蛋?

    回覆刪除
    回覆
    1. 这真的是匪而所思、否則都唔會有微生物醫生睇我啦、同時都是这原因我至咁快有得睇(原本我是2022)才有这科睇的🤔

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...