2020年9月22日 星期二

好鄰居

昨晚我的韓國鄰居又给了碗「不知名」的湯给我飲,其中包括三種不同的魚(大眼雞,三文魚,鱸魚)蕃茄薯仔,大葱,洋葱,栗子,鮑魚+??。
因為每次佢煲的湯都千奇百怪,我一定見到佢落咗乜才敢飲,因為有次我見佢想落「花椒八角」,嚇得我立刻stop咗佢😲

雖然佢的湯怪怪,但今次又幾好飲,而且搬了來後,好幸運地遇到幾個互相幫忙的好鄰居,相信是母親留给我最后的礼物!

感恩^^

4 則留言:

  1. 婆婆真是個知恩,感恩的人

    回覆刪除
    回覆
    1. 做人若然個個能做到衆樂樂、相信這個世界一定美好得多呢!

      刪除
  2. 你個韓國鄰居煲的是中式湯還是韓湯?對於喜歡飲湯的廣東人,對湯料的配搭都有些講究,好彩你制止落花椒八角,否則味道不配就好難飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時佢煲的是多數是韓國湯、但有時又想學吓我地的中國湯、可能佢一知半解、由於言語不通、只能靠身体語言去解釋佢聽、總知我見到唔对路就立刻stop佢😂😂😂

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...