2020年9月13日 星期日

龍躉骨煲准山恣實湯

最近開始每個月我會煲一次「老火湯」同蒸一次游水魚、因為年纪大咗不能飲太多老火湯、一來唔健康、二來貴、三來一條友又唔飲得咁多、所以我煲完就分享比幾個鄰居!

今次的龍躉骨加埋豬扒骨同幾樣


药材、都幾好飲、至於今晚就會蒸條黑立做晚餐😊

9 則留言:

  1. 事實一個人煲湯真係有D難度,好在你有好好鄰居,大家互相分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係好彩、鄰居好好、平時互相交換食物

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 我都不時用藥材煲老火湯,有時在藥材鋪買預先包裝的「清補涼」。你除了淮山茨實,是否還有蓮子百合?

    回覆刪除
  4. 飲湯我都喜歡,但有人說老火湯因為煲太耐 其實是不健康的

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂老火都只過係一小時半左右。除非煲粉葛就非要三小時嘞。

      刪除
  5. 回覆
    1. 昨天請了韓國鄰居飲,佢十分鈡意,今天買齊料叫我同佢煲,但可惜佢不識買龍躉骨(可能是班骨),所以煲起上嚟没有那種香味。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...